مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 13:552021-12-25حوادث

فارس من| تشکیل پرونده قضایی برای انفجار ساختمان 5 طبقه در تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بابک محبوب علیلو در خصوص حادثه انفجار و فرونشست ساختمانی در کوی بهشتی خیابان عباسی تبریز، اظهار داشت: به دنبال حادثه فرونشست ساختمان 5 طبقه در تبریز پس از تحقیقات اولیه و به منظور ادامه روند رسیدگی پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی افزود: طی انفجار ساختمان پنج طبقه فرونشسته و به طور کلی تخریب شده و 5 نفر فوت و 15 نفر دیگر مصدوم شده اند.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی، افزود: از اولین ساعات وقوع حادثه، به همراه مسوولان استانی در محل حضور  داشته و دستورات لازم صادر شده و ضمن عیادت، روند درمان و مداوای مصدومان پیگیری شد و اقدام های لازم برای مساعدت در حل مشکلات ساکنین انجام شده است.

100 هزار واحد مسکونی غیرمجاز در تبریز/ زایش واحدهای مسکونی غیرمجاز شهردار تبریز از وجود 100 هزار واحد مسکونی غیرمجاز و غیرمقاوم در شهر این شهر خبر داد.

عباس رنجبر در حاشیه بازدید از کشتارگاه تبریز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: معضل ساخت و ساز غیرمجاز و بناهای غیر ایمن در این شهر گسترده بوده و توجه دولت را می طلبد.

وی با بیان اینکه حادثه اخیر در تبریز ضرورت بیش از پیش به اهمیت ایمنی در ساخت و ساز را نشان داد و متذکر شد: آیین نامه های ایمنی ساختمان از سال 1376 در تبریز اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تشکیل پرونده قضایی برای انفجار ساختمان 5 طبقه در تبریز

فارس من| تشکیل پرونده قضایی برای انفجار ساختمان 5 طبقه در تبریز